Nu blir man ju av med massa kvalité vid uppladdning till Photobucket men här är två bilder, en bild tagen på väg ut å fiska, i bilen under färd och en bild tagen i skymningen på fångsten.
Storfiskarn. Det här är nog annars faktiskt den första smartphone jag har haft som man kan ta bilder som är nått att ha med blixt också!
Jaha, har inte använt blixten alls, har för vana att inte göra det på av dess inverkan på bilden. Men får ta å prova det
Ja testa. Blir ju såklart inte som med en systemkamera såklart, men faktiskt så bilder är värda att spara åtminstone.
Hade också missat den här telefonen (kommer fråm Huawei Mate 7 tråden) men nu blev jag fan sugen Om någon ska sälja sin får ni gärna pma mig
Slå till! Bästa mobil jag haft skulle jag vilja påstå. Faktiskt. Enda minus är väl att den varianten som säljs på Bazula inte stödjer alla svenska 4g-frekvenser.
Nä begagnat blir nog svårt i dagsläget då det typ är jag och Fluppen som har den i hela Sverige[emoji12]
Jo jag har Spotify, har inte "hunnit" lyssna jättemycket, men har inte märkt att det fryser eller stannar:/
Hmm... Skumt, jag kör via bluetooth mest...kke nåt som spökar ihop med det. Återkom om du märker nåt!
Däremot.händer det att den emellanåt "tappar" låsskärmen, dvs plötsligt går det bara att trycka eller knacka två gånger så är den upplåst:/, skumt.
Jaha, då har man beställt en LG Pro 2 - det ska bli spännande...! En stor anledning till att det blir den är skrivandet i den här tråden och i Huawei Ascend Mate 7 tråden (men det är väl också någon av er)?
Men neej, Bazula har nu meddelat att de inte kan leverera... Aaaargh! Ev. utförsäljning av kvarvarande produkter senare. Men orkar jag vänta...hmmm. Trist. http://www.bazula.se/nyheter/Bazula-AB-tvingat-i-konkurs