jag är beredd att hålla med dig, den har inte riktigt utseendet med sig, det som stör mig med 360'n är att det inte är det "senaste" under huven på den. Tänk vilken prestanda den kunde ha istället? Som det är nu så kommer jag nog vänta till 2nd gen istället för att vara med på tåget från början, se var det utvecklar sig. Lägger slantarna på en Nexus 6 istället
recension <iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/W6xQgFBM2kI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Nice recension! Avbokade min 360 och bokade en R idag istället. Tycker denna är betydligt snyggare, verkar rappare och har bättre batteri. Sen störde jag mig något fruktansvärt på det svarta området längst ner på 360n. Sen att man kan byta till vilken wristband som helst är ett stort plus!
Är också lite inne på denna istället för 360. Har en 360 bokad sen juni på Cdon.com men boka en LG g watch r nu på netonnet. LG är ju klart vassare men jag tycker fortfarande att 360 är snyggare. Får väl se vilken som levereras först och då ta beslutet ☺ Skickat via Tapatalk
Verkar ha betydligit bättre batteritid än 360 vilket verkar lovande. Börjar fundera på denna istället för 360 då Motorola inte verkar vilja släppa den i Sverige.
Är det någon som har koll på när den egentligen släpps? Jag har bokat min på webhallen och där står på fredag men tycker där står olika datum på olika sidor. Kan man förvänta sig att ha den på fre eller mån?
Crap, börjar gå i samma mönster... Gillar att den ser mer ut som en klocka, har en G-shock så passformen ser väldigt snarlik ut. Undrar dock hur de tänkte när de skippade Qi.
Var precis inne och kollade och webhallen verkar ha tagit bort sin datum när dom får in nästa leverans. Men gick in och kollade på Netonnet om där stod samma men då såg jag att dom hade den I Lager. Så jag beställde den direkt med expressfrakt!
Du var före mig Exists in layer som du säger (finns i lager) http://www.netonnet.se/art/telefon/mobiltelefonitillbehor/smart-watches/lg-gwatchrblack/211648.8508/
Komplett har ju nu också "Bekräftat datum på leverans till lagret till i morgon den 30:e". Då Webhallen ju är ett dotterbolag till Komplett numer borde de ju ha den ganska snart också kan man tycka. Själv la jag in en beställning på Komplett igår så hoppas se klockan innan helgen men gissar måndag.
Inget är som väntans tider eller hur Jag skriver här om jag får något mail i eftermiddag på att den är skickad.
Fick just mail från netonnet att min är skickad ☺. Borde komma i morgon, såååå jävla spännande ☺ Skickat via Tapatalk
Finns hos elgiganten: http://www.elgiganten.se/product/mo...and/LGGWATCHRBK/lg-g-watch-r-smartwatch-svart Drog dock en beställning hos Netonnet.
Samma här. Fram tills igår var det Moto360 som gällde, men eftersom den är svår att få tag i, och jag ändrat min uppfattning om att den var snyggare så blev det en beställning från Netonnet imorse. Hade tur att få en av dom som fanns på lager dessutom... Gött!