Är processor och batteritid bättre än moto 360? Vet att moto 360 har lite lagg men hur är de med watch r? Ni som ha borde vad tycker ni mellan dom två olika? Sugen på dom två :/
Enligt Android Authoritys recension så är batteritiden det bästa du kan få på en android wear enhet idag. Ska även ha mycket bra flyt utan lagg. Snapdragon 400 är upp till 2x utav det son sitter i Moto360 om jag inte minns fel från en benchmarkartikel.
Vaa? Beställde du inte imorse? Vad är detta för magi... Beställde i förmiddagen, inte skickad än så missade antagligen första batchen.
Jag har inte hämtat den på Posten ännu, men Posten har hämtat den hos NetOnNet. Så den bör dyka upp imorgon. Kul!
Beställde min i förmiddags också - sorterad i Göteborg nyss så ska nog ligga på Posten i Stockholm lagom då jag slutar jobbet imorgon!
Jag tror "framtidssäkerhet" när de gäller android wear är svårdefinerat. Visst, den lär kunna köra nyare versioner av android wear om cpu blir begränsande faktor. Sen kanske andra sensorer blir "tvungna". Jag valde bort moto direkt jag såg de använde en TI-cpu, inte direkt bra i mina ögon... tex tidigare nexus hade sådan cpu och fick ej updateringar då TI släppte stöded som google behövde (och mobila-cpu-marknaden).
Okej, men är mer sugen på moto 360 för den är "stilrent" men g watch passa nog bättre. Ni som ska få g watch, skriv gärna vad dom andra tycker om den klockan
Jag är/var mer sugen på moto 360 men det drar ut på tiden och då specen är sämre, processor och batteri kommer jag nog behålla lg:n. La en beställning på den förra veckan och sen i morse är den på väg till mig. Orkar inte vänta på 360:n längre och jag kommer reta mig om den är laggig vilket flera rewiews anger att den är. Dock är 360:n i mina ögon mycket snyggare
Såja! En LG G-watch R beställd från Elgiganten med expressleverans! Hade tänkt mig en Moto 360 - men att skärmen inte är helt rund och slöare processor och oklart leveransdatum fick mig att avstå. Gillar klassiska dykarur så stilen på LG R kommer nog passa bra. Ska bara hitta en svart metallänk också! Webblagerstaus: 100+ leverans 1-2 dagar, men jag beställde ju så pass sent i dag så det blir väl tidigast på fredag då...