Svep ned skärmen för Inställningar, tryck på symbolen till vänster, nästa skärm (Ljusstyrka) tryck på symbolen i mitten (Theater mode) Väck skärmen igen som förut, sidoknappen.
Tycker inte notifiering ar fungerar lika bra som innan 2.0. SMS fungerar bara dom första gångerna jag får dom, därefter visar inte klockan SMS. Är fler notiser som är likadana.
Är det bara jag som stör mig på det nya stör ej läget? Klockan har ju blivit FÖR självständig.. Sätter jag stör ej på klockan så vibrerar mobilen..
Jag har helt plötsligt fått problem med att uppdatera och installera appar. Det står bara "Nerladdning väntar". Går jag in i WiFi inställningen på mobilen så står det alltid "Ansluten senast" och inte ansluten på mitt WiFi. Är det återställning som gäller eller finns det en lösning?
Du kan ladda ner den här appen om du vill att stör ej läget ska synkas mellan klockan å mobilen: https://play.google.com/store/apps/details?id=rkr.weardndsync
Tack för tipset. Jag insåg senare att jag kunde ha mobilen på stör ej. Behöver ju faktiskt inte den synkningen [emoji15]
Grabbar! Jag behöver er input. Är det värt att köpa lg g watch r för 500 I dagsläget? Tänkte att den ändå har ett par år på nacken. Fungerar den bra med wear 2.0 osv. Tacksam för svar.
Borde jag slå till alltså. ☺️ Men den känns inte slö å sånt? Som att tekniken inte har sprungit iväg med tanke på hårdvaran?
Klart man är sugen på ny. Men den fungerar för bra för att jag skall slå till på ny. Så helt klart värd 500.