Express eller gratis? Skulle vara lite kul om du beställt och fick den innan testpiloterna och de flesta ambassadörerna.
Är det bekräftat att "utan abonnemang" (kontant) från Telias webbutik innebär att telefonen är olåst?
Kanske för att netonet ofta tar telefoner från Tyskland? Spekulerar bara då jag vet av egen erfarenhet med deras lurar. Skickat från min A1-810 via Tapatalk 2
Kan detta verkligen stämma? Så om jag beställer nu från net on net så har jag mobilen inom ett par dagar? Även om den inte lanseras förren den 4de
Min kommer redan imorgon. Om du väljer express som fraktsätt innan klockan 17 sker leveransen om inget oförutsett händer arbetsdagen efter. Det är dock bara den vita som finns för omedelbar leverans.
När du har lagt mobilen i kundvagnen och väljer kassan erbjuds du olika leveranssätt och där väljer du express. 79:- extra kostar det.
Batteriet verkar ju vara helt fantastiskt. Återkommer med resultat. Skickat från min LG-D802 med Tapatalk 4
Hoppas bara att G2an inte håller samma usla kvalitet som O2X som var extremt hypad när den lanserades. O2X var den sämsta mobilen jag ägt och trots 2 utbytesenheter hade jag fortfarande bekymmer med spontana omstarter. Hårdvaran ser riktigt grym ut på pappret men som vi alla vet är det integrationen mellan hårdvaran och mjukvaran som tillsammans skapar en underbar telefon. LG mjukvaror har varit allt annat än i premiumklassen som Samsung och HTC. Hoppas att G2 bevisar att jag har fel.