Ett hörlursuttag i underkant är underbart har jag märkt efter att haft min Galaxy Nexus sedan den kom ut och vill inte ha annat. 1. Har man trådat headset så är kontakten alltid uppåt då, åtminstone jag, alltid lägger telefonen i fickan nedåt. Inga trasiga sladdar där inte. 2. I bilen, i bilhållaren, så slipper man en sladd spänd över skärm utan får istället en sladd som löper underifrån in i auxkontakten. Riktigt bra! Men som sagt, det där är ju bara personliga preferenser.
Problemet är ju dock om man vill ändra volym med luren i fickan och headsetet i. Om telefonen är upp och ner i fickan så hamnar ju volymknapparna långt ner vilket gör att man inte når dem. För min del är detta ett praktiskt bekymmer, visst ett klassiskt i-landsproblem men ändå I övrigt verkar G2 väldigt lovande.
Smart observation, däremot tycker jag det är bättre att alla portar sitter tillsammans när har externt batteri. När man cyklar runt och kör ingress och det sticker ut en kabel från toppen och en från botten, då gäller det att hålla tungan rätt i mun.
Har mailat och frågat bägge. Men antagligen är det "fulspel" och om man beställer så får man lägga till extra eller så annulleras ordern när de får in den. Återkommer med vad de svarar ^^ EDIT: Liontech: Jag har fått besked nu från leverantören att de har lagt ut fel pris på den tyvärr. De ändrade sedan priset på svarta, men inte vita.
Står dock under övrigt att dom reserverar sig för sådana felaktigheter om jag tolkat det rätt. Skickat från min GT-I9300 med Tapatalk 4
Verkar inte finnas, går jag via prisjakt finns ingen direktlänk till den, söker jag på deras sida så har de inte telefonen alls.
Pilottest tävlingen är nu igång, 30 vinner en LG G2 och utav dessa tävlar man om att bli "LG ambassadör" som mig och få framtida flagskeppstelefoner att testa ^^ http://pilottest.lgg2.se/
Ja, det märkte jag också men sök på LG G2 i deras sökfunktion så dyker den upp. edit* direktlänk: http://www.datapryl.se/products/LG/LG-D802-G2-BLACK?searchtrack=ProductList&nocat=&prodid=1376495
Hoppas man lagt i alla fall en tiondel av tiden man lägger på "pilottävlingen" på att korrekturläsa svenskan i G2 firmwaren...
De kan ju ha tagit in Koreanska varianten, men väldigt låg chans. Högst sannolikhet att någon fyllt i fel.
Beställd, väntas på lager den 04-10-2013 Står så nu på deras hemsida, men på prisjakt fortfarande att den finns i lager.
Kommer de officiella flipcoverna komma i samband med releasen? Är jättesugen på en, hoppas de inte stiger över 300Kr bara Skickat från min Desire HD med Tapatalk 4