LG har satt ett mål på 10 miljoner G3, om detta gäller i år eller hela livstiden vet jag inte. Men om den kommer med Snapdragon 805 så hoppas jag de kan lägga i en högre växel för folk kommer ju hoppa på den som vatten i öknen då.
http://www.phonearena.com/news/A-ne...ed-effect-black-and-white-back-plates_id55996 1. Det verkar som att det inte finns någon antenn med på dessa telefoner, så detta borde vara internationella varianten. Den som läckte bilden sa att bakstyckena var löstagbara vilket ger hopp till microSD-kortplats och löstagbart batteri. 2. Den verkar sakna IR i toppen, så om inte LG tagit bort IR fjärkontrollen helt och hållet så borde det sitta i den svarta delen till vänster om kameran, vilket styrker på ryktet om att det även ska fungera som avståndsmätning/snabba upp fokus i mörker med hjälp av IR. 3. Bilden är ganska dålig, men det ser ut som att den är lite knottrig och då borde den inte vara hal som en ål att hålla i. 4. Såg att om tittade lite noga så kan man se skärmen och själva kanten på den över telefonen i guld, och skärmkanten är något grymt liten. Lite modifierad bild för att lättare se:
Tror det med, jag ser gärna att den har den där läkbara plasten som finns på LG Flex. Men måste säga att plasten är nästa overkligt lik metall i så fall om man ser till videon.
Jag är en G2-ägare sen den släpptes. Jag har inte det minsta sug efter en annan telefon än den, men ska det vara någon så ska det vara en G3:a. Hoppas på löstagbart batteri, perfekt när man inte har tillgång till laddare att bara ha ett extra batteri. Jag längtar efter LG:s presentation... Skickat från min LG-D802
Alltså om det stämma, fan vilket prestanda monster LG har skapat här och detta kombinerat med väldigt lite döyta som möjligt, hoppas att kameran gör en inte besviken.
Docomo (Japansk operatör) lanserade sin sommar kollektionen av mobiler idag Ingen hade varken 805 eller högre upplösning än 1080p, dock 1080p och 801. Därför tror jag att antigen har G3 801 som alla andra eller så kommer den säljas ett par månader senare efter avslöjandet.
Om det är plast så gör LG en jävla miss. Ser riktigt trevlig ut på bilderna, förutom kanske LG loggan på framsidan.
Sannolikt någon typ av plast som de trixat med. Jag är positiv oavsett, plast har fler fördelar över metall än vad metall har över plast om nu dessutom plasten är snygg och gedigen så blir det perfekt. Men troligen är det metallram runt telefon för att göra den styv i vanlig ordning.