Då får vi se om man byter till g3 sen då eller om man fortsätter att vänta på en sony z ultra 2... Skickat från min D6503 via Tapatalk
Lite mer "feber" Mindre än ett dygn kvar... "Det är bara en mobiltelefon"... Jag är riktigt sugen på presentationen för en gångs skull. Ett antal mobiler passerar per år och jag köper minst en av dom Hoppas in i det sista att det kommer en bra Ip-klassning.
Nu har nu specen redan läckt om den nu stämmer: https://swedroid.se/lg-nederlanderna-offentliggor-g3-fortid/ I så fall blir det metallskal, sd-slot, 801 och 2gb ram, kitkat 4.2.2 och ingen ip-klassning. Men den tidigare läckta sydkoreanska varianten hade kitkat 4.4 och 3Gbg ram, så det kan ju finnas olika versioner. Bara att vänta ett par timmar till så vet vi / Strömma
http://www.net4tech.net/2014/05/lg-unveiled-its-smartphone-lg-g3.html?m=1#sthash.sicTWxWL.gbpl Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
hur kan ni vara hypade över denna skräp telefon? med tanke på priset borde den ha nåt slags IP klass mot vatten och damm.. att inte ha det när konkurrenter har ja det är väldigt dumt... hoppas den floppar.
Jag har aldrig ägt en LG iofs, men hur kan man inte vara det om man är intresserad av telefoner? G2 imponerade stort på mig, och G3 kommer att bli bättre på alla punkter. Hur bra återstår att se. Skärmen i sig är skäl nog tycker jag. Visst, den är nog overkill, men det är samtidigt sådant som tar utvecklingen framåt. Kameran med lasefokus ska bli riktigt intressant att se. Trådlös laddning. Den kommer att vara minst lika bra specad, eller bättre, som One M8/Galaxy S5. Det enda som möjligen saknas är ip-certifieringen. Sen är den enligt mig grymt snygg med. Troligen den snyggaste telefon jag sett. / Strömma
Jag måste bara fråga, men hur mycket betalar Samsung dig? De måste ju ge dig någonting för att vara på Swedroid, XDA, GSMArena och gud vet hur många andra sidor där du skriver att G3 är värdelös.
Om en halvtimme är det dags. Bunkrat upp med Dr. Peppar och Ben & Jerry's! ;D Skickat från min LG-D802
Ut härifrån din anaconda, gå och lek med din mobil i vattnet så vi äldre kan njuta av presentationen ifred, akta dig för saltvatten bara TAGGA ALLIHOPA Snart smäller det!
Hoppas hoppas de har lyckats lura alla vad gäller SoC :-) Mvh Qudos Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk