Jag tyckte 3dn var sketa bra när jag testade den i butiken. Fastnade direkt, blev duktigt förvånad över hur bra det funka och jag var skeptisk till en början
Handen på hjärtat, hur ofta laddar ni er lgo3d? Jag är redo att köpa den men inte om den inte klarar hushålla med juice från morgon till kväll! Att behöva ladda två gånger per dygn är inte mobilt enligt min mening. 30min 3D film, 30min 3G surf, 30min spel, 30min telefoni och 30min övrigt. Klarar den det på en laddning?
Är det bara jag som har haft problem med att Wifi slutar fungera och plötsliga omstarter av telefonen? Om det bara är jag så funderar jag på att ev beställa en ny, för i så fall fick jag uppenbarligen ett måndags-ex.
Provade 3d:n igår och det blev att slå till på en gång! Riktigt nöjd än så länge, fast allt är väl bättre än min gamla Magic
Räkna med att ladda den varje kväll. Det ovanstående tror jag nog den klarar när batteriet laddats och urladdats några gånger. Säkert redan nu... HenrikJonsson Min har funkat helt klockrent (efter ominstallation av Flash, som sagt), inte ett problem och då har jag kört flera olika wifi-nät, 3g-surf osv. Kameran är lite långsam, men det hoppas jag fixas i en uppdatering...man kan ju hoppas: )
Man kan ställa in telefonen som en hot spot har haft den i 1v aldrig startat om den men fm radio finner jag ej i den ... /Ivanhoe
Hämtade ut en ny Optimus 3D idag, inga omstarter än så länge men nätverket har faktiskt strulat en gång. Jag misstänker däremot att felet ligger i min router och inte telefonen.
Har också haft lite problem med nätverket, kanske inte är routern som det är fel på? Jag fick inte med HDMI kabel (köpt från NetOnNet)
Jag vill jättegärna ha med Hdmi kabel, då jag har stor användning för det. Men priset hos Dustin Home är för mycket. Är det ingen annan här som har fått Hdmi kabeln på köpet?
Köpa en telefon för x antal tusen, men klaga på om en kabel för 50-100 kronor följer med eller inte, snacka om att sila mygg o svälja kameler
Var o testade den på Media Markt idag, cool grej absolut, men det var ingen liten sak det där. Vikten och tjockleken är en aning för mycket.
Haha älskade den meningen: snacka om att sila mygg o svälja kameler Nej, jag trodde kablarna låg på typ 200-300kr. Men då är det inga problem Det blir Katshing för mig
Nä det är kanske inte routern som strular, men jag har haft liknande problem med tjejens macbook så jag tänkte att det kanske var routern som strulade trots allt. Tyvärr hittar jag ingen möjlighet att ställa in en fast IP-adress i telefonen, den blir automatiskt tilldelad en av routern :/ Nätverksproblemen har fortsatt i alla fall. Sent from my LG-P920 using Tapatalk