Håller med, men tills vidare kommer jag sikta in mig på att få till en bättre version av den firmware som finns från början. Det är mer omedelbart inom räckhåll.
Speaking of which - har du lust att förklara vad det var för tabbe du gjorde med ägarskap/rättigheter så att bl a market inte funkade? (Jag har fortfarande inte testat din

)
Anledningen till att jag frågar är att synctjänsten inte verkar vilja lira efter att jag bind-mountat /system/bin och /system/app vilket gör att gmail slutar funka, som det rapporterades.
I twk-ll-003 bryr jag mig föga om ägarskap osv + att det även finns en bugg som rör /system/bin efter omboot, men jag har gjort 4-5 interna versioner här där jag verkligen klonar rättigheterna och ägarskap på katalogerna, och vad jag kan se ser det identiskt ut nu, men ändå funkar inte gmail ("waiting for sync"). Marketen funkar däremot
Har du koll på vad som styr? Vad åkte du på? Är det någon skyddsmekanism som gör att det måste se ut på ett visst sätt? Jag kommer hitta felet till slut naturligtvis, men sparar gärna tid om du har tips
EDIT:
Kan du packa upp dem? Jag har hittat ett gäng olika trasiga filer med lovande namn som 2818-kernel-xxx.tgz, 2818-sdkdemo.tgz osv men inget som inte är korrupt hittills...
Click to expand...