Om ni som jag följer diskussioner på
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1056&order=desc&page=2
så märker ni...att Ingen telefon överhuvudtaget har Wolfson chippet... Allting tyder alltså på att den första versionen som vi nu väntar på i sverige har Yamaha chippet...
Men vad vi också vet är att Wolfson har bekräftat på deras hemsida att framtida S2 kommer ha deras chip...
Detta är deprimerande givetvis...men ett alterntiv är ju att avvakta köp...och vänta tills den versionen med Wolfson chippet kommer ut på marknaden...
Men det finns fortfarande en strimma hopp dock..jag väntar fortfarande på ett seriöst test av Yamaha chippet... och läser diskussionerna på xda developers dag och natt...för att få reda på senast infon... Men jag har inte läst något positivt ännu iallafall..
Och skulle ju vara tacksamt om fler personer kunda angagera sig i detta t.e.x maila olika butiker och samsung och fråga..desto fler som mailar desto bättre..... osv...
Telefonen skickas den 15e sedan när jag väl fått telefonen har jag 14 dags ångerrätt... Innan dess behöver jag få reda på NÄR telefonen med Wolfson chippet kommer på marknaden, och VART man beställer den...kan tänkas att man får importera den...men det är det helt klart värt...
Och tycker det är lite oroande att den svenska versionen av telefonen saknar Samsung Loggan på Framsidan.....ångrar att jag förbeställde telefonen faktiskt...
Så det är verkligen inte "lyx versionen" vi får här i sverige kan jag lova... ni kan glömma att det blir Wolfson... Men visst..hoppas kan man ju...jag har mailat
Telenor några gånger och dom vet ju varken ut eller in..väntar fortfarnade på svar från Samsung och Wolfson... Jag har mailat på den svenska samsung supporten och den amerikanska...
DETTA SUGER om det nu visar sig att Yamaha chippet låter SKIT...fan...måste man köpa en separat mp3spelare ? Eller ett extern ljudkort via MHL... fan..skulle verkligen suga alltså..
Click to expand...