Dammar upp denna tråden igen. Hittade ingen annan och bättre, och man behöver ju inte skiva en ny tråd som ändå handlar om samma sak.
Men har börjat upptäcka att mitt batteri i min arc S nog inte är så bra. I början var jag som sagt imponerad att den höll igenom en hel skoldag alltså runt 11-12 timmar, för det gjorde inte min X10. Nu börjar jag allvarligt talat fundera på vad som händer, för jag har fortfarande 11-12 timmar på en laddning. OCh det konstiga är att den har dragit massor av ström, då jag faktiskt inte använt den. Skulle vilja säga att den verka drar mer ström i viloläge, än inte viloläge.
Kollar jag hur strömanvändadet sett ut under dagen ser det ut så här:
Ok, tänkte lägga upp bilder här, men det går inte? HUr gör jag? Det gick å ladda upp men när jag använder avancerade bildfunktionen så kan man bara skriva in länk?
Får skriva det i stället tills någon kan förklara hur man gör. :-)
Batteriförbrukning:
11h och 48m 56 s på batteri
Skärm 59 % Aktiverad tid 1h 50m 6s
com.sonyericsson.music 10% CPU totalt 8min 50s CPU i förgrunden 2s Behålla aktiv 1h 26m 41s
mobilens viloläge 8% Tid aktiverad 11h 48m 56s
Telefonen är inaktiv 6% Tid aktiverad 9h 58m 50s
Röstsamtal 6% Tid aktiverad 8min 56s
Bluetooth 3% Tid aktiverad 11H 48m 56s
Mediaserver 3% CPU totalt 13m 5s
facebok 3% CPU totalt 3m 35s CPU i förgrunden 1m 52s Behåll aktiv 18m 8s
Webläsare 2& CPU totalt 8m 22s CPU i förgrunden 7min 33s Behålla aktiv 14s
SÅ ser iallafall listan ut Tycker om man ser det där att strömmen inte borde försvinna så fruktansvärt, eller kan ni se vad det är som jobbar för fullt?
Oj såg nu att de som använt tråden har löst problemet. Hoppas det inte är något problem ändå? Annars får jag skriva om detta inlägget i en nystartad tråd.
Last edited: Jan 11, 2012