En bild på skrivbordet??? Varför skulle det vara intressant? Jag har en gråaktig bakgrundsfärg som inte stör, använder inte ikoner på skrivbordet och döljer dockan. Kan passa på att tipsa om Evernote så har jag inte bara varit ironisk. Edit: Oj, glömde att man skulle berätta vilken dator man har. En Macintosh SE, två Cube, en Xserve, en Power Mac G5 och ett par Mac Mini.
Så det har kommit nu? tyvärr är jag inte hemma så jag kan inte ladda ner det Sent from my Nexus One using Tapatalk
När jag äntligen får up-to-date sidan att fungera så måste jag ha mitt kvitto så att jag kan få Lion gratis. Och mitt kvitto är 40 mil ner i landet
Yep det har kommit nu. Riktigt trevligt OS måste jag säga Kvitto? Jag bara knappade in serienummer, datumet då jag köpte datorn och var den köptes så fick jag koden direkt.
Kunde konstigt nog inte reedema via Apple Store. Men istället för mitt kvitto så fotade jag ett mail från en AppleCare rådgivare där det står de har beställt min MBP (utbytesprodukt). Annars får jag väl ringa Apple imorgon.
Jag knappade bara in mitt serienr på store och fick mitt reedem och kunde få ner lion fritt. O fan så gött det är med nya funktionerna på plattan och launchpad ojoj fan så nice.
229kr kostar det om man är på förra osx... annars måste du först uppdatera till den. Har du en mac som är köpt efter 6 juni i år så gå hit klicka på Redeem from the Apple Online Store. Fyll där i dina uppgifter...