Sådär! Nu har
Zooklubba,
Reconnn och
jag tillgång till projektet.
Jag har strukturerat upp en del (säg till om det blir för jobbigt eller om jag är för jobbig (ja, jag har tvångstankar och kollar saker 102 gånger innan jag är säker)).
I alla fall, följande mappar/dokument finns nu i roten av våran Dropbox-mapp som heter "Madeli Design-applikation":
Projekt - Eclipse-mapp - Källkod.
Användare som gör något just nu!.txt - Textdokument där vi fyller i när vi programmerar för att se om någon redan är aktiv med projektet.
Personer som har tillgång till källkoden.txt - Där listar vi alla som har tillgång till Dropbox-mappen. Om ni t.ex. skickar iväg till någon som frågar er så kan man lätt fylla i där bara för att alla ska veta vilka användare som har tillgång till applikationen.
Liten API-förklaring angående loginet.txt - Ja, där beskriver jag det jag har jobbat med och hur det fungerar. Det är fem enkla steg för att få kontakt med en server/webbsida för att kunna parse:a ut information som krävs när man är inloggad.
Till sist: för tillfället (med login-systemet) så har jag inte upptäckt någon FC eller bugg. Om ni tycker detta är för jobbig struktur kan vi strunta i det och bara köra på istället.

Click to expand...