Notifikationsproblemet är inte löst än, inte på min Legend iaf Har uppdaterat den för 10 min sen, men det fungerar ändå inte (Den nya ikonen var iaf snyggare än innan
Inte för att vara grinig, snarare påpekande för framtiden... När man öppnar tangentbordet på minipro så ändras inte inloggningssidan till landscape. Appen funkar kanon i övrigt på min minipro! Underlättar mycket då man slipper gå via datorn när man laddar hem godsakerna! kanonjobb ni inblandade gör här.
Jag har blockerat landskapsläge på hela applikationen. EDIT: Reconnnn och jag mixtrar med nerladdningsystemet just nu, därför kan det krångla för er som försöker ladda ner nåt via appen.
Japp. Det som är fixat är en FC och sedan notifikationsfixen. "Downloads"-statistiken fixas tills nästa version.
Jag skulle väldigt gärna uppskatta meddelanden från er som hade problem med notifikationen förut, om det fungerar eller ej.
ja problemet är löst tack provade även att ladda ner ett paket för vara säker men ingen ikon i gardinen är kvar efter det
Trevligt! Och du fick inte upp ProgressBar:en förut alls? Hur menar du där? Fungerar notifikationen som den ska och du kan clear:a den?