Mappar

Discussion in 'X10 Mini/Mini Pro' started by TheWierd, Aug 10, 2010.

1. TheWierd

TheWierd Youth Droid Medlem

Operatör:
    Telenor, Telia

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor, Telia
    Ja behöver fixas mappar till min flickvänns x10mini pro. Vilken launcher ska man köra o vilket mapprogram en bäst?
    E de nån som har kollat på hur man skickar bilder över bluetooth me?
    Thanksss!

Last edited: Aug 10, 2010
  2. TheWierd

Operatör:
    Telenor, Telia

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor, Telia
    Nån som har koll eller?

3. K0rpen

K0rpen Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag körde med ADWlauncher när jag hade min x10 mini och tyckte att det fungerade bra.

4. erikl

erikl Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej! Kan du specificera vad det är för mappar du vill skapa? Mappar i filstrukturen skapar du med vilken filhanterare som helst, sök på market. Eller menar du att du vill organisera programikoner, bokmärken i mappar för att lättare hitta rätt? I så fall finns det speciella appar för det, exempelvis Folder Organizer, sök i market. Och vill du kunna lägga upp mer än en sak på varje hemskärm, exempelvis olika mappar med olika programkategorier, byter du förslagsvis ut standardhemskärmen mot annan valfri, exempelvis adw som det tippsades om ovan. Men vill du ha en mer specifik förklaring får du specificera din fråga :-)

5. SirBob

SirBob Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Mappar och launchers finns i en del trådar redan bla. https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=16802

Det bästa är väl att ta hem några launchers och testa vilken du/ni tycker känns bäst, appen "home switcher" är rätt schysst att använda också under test tiden i alla fall.. Personligen har jag testat ADW och 1.6 TAG är inne på 1.6 TAG mest nu, finns dock några småsaker som irriterar(mest liggande läge med hemskärmen) men fördelarna väger upp dem än så länge men är inte helt övertygad äno_O, men kör nog vidare med den tills man får se ev. förändringar i SE home när uppgradering till 2.1 skett...

6. TheWierd

Operatör:
    Telenor, Telia

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor, Telia
    oh, muuuuch nice.
    Tackar för svaren, den lilla X10'an e för liten o jobbig för mig då ja har en Nexus One :P
    Först o främst va ja ute efter att arrangera upp programikonerna. Leta lite men hittade inget ja föll för.
    Ska lulla runt lite o se va som blir bäst för henne, tackar tackar som sagt!

7. Matfarsan

Matfarsan Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej!
    Har suttit i samma sits som dig.
    Jag är i stort sett helt grön på Android och är i utforskarstadiet men har hittat några passande saker för mig på min x10 mini pro Där har jag installerat ADW.Launcher och kör med den istället för x10:ans startskärm
    För mappar så kör jag Appz Organiser....snyggt enkelt och prydligt

8. TheWierd

Operatör:
    Telenor, Telia

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor, Telia
    La in ADW. Får se va hon lyckas o fixa till :D
    Tackar för alla !vettiga! svar, mkt nice!