Det fungerar utmärkt för mig i alla webbläsare jag testat. Taptaked all the way from Stockholm, Sweden.
Va kör du för mobil då? Jag har mest haft Samsung senare tid och detta problemet har vart ett faktum på de flesta browser's.. Jag har då letat med lykta efter nån som kan funka med piltangentern..
Jag kör Note 1 med Android 4.3 men det har fungerat på samma sätt i alla ROM:ar jag testat. Taptaked all the way from Stockholm, Sweden.
Trodde aldrig jag skulle behöva berömma en appleprodukt men deras "förstoringsglas" som "poppar upp" när man markerar en text är ju genialisk. Underlättar massor när man ska korrigera text eller länkar.
Instämmer helt med att markeingsfunktionen är värdelös. Det största problemet är nog att markören flyttas så kallat "naturligt" - dvs drar du markören X antal pixlar åt höger så hoppar den till nästa bokstav baserat på bokstavens bredd i pixlar. Om man istället gjort så att markören hade en tröghet, dvs att det krävdes tex att man drog i markören det dubbla antalet pixlar för varje bokstav man passerade, så hade det blivit sjukt mycket mindre pill och svordomar när man försöker placera markören rätt mellan två "L" och ett "I". Jag blir heller aldrig klok på systemet för att markera och kopiera texter heller - ibland när man markerar ett ord så dyker det automatiskt upp alternativ för att klippa ut, kopiera osv i skärmens överkant, ibland så måste man 'lång-trycka' på ordet för att det ska komma upp alternativ och ibland kan man inte kopiera alls!