Appbrain kan ju inte vara nöjda när Google snor deras killer feature - att kunna installera appar från webben. Men jag tror appbrain kommer vara kvar tack vare deras möjlighet till listor och personliga rekommendationer.
Någon som vet vart jag kan ladda ner denna android event och kolla på den, för att jag inte var hemma klockan 19.00? Jag menar inte live-bloggar.
Det var faktiskt google som kom på den iden eftersom de pratade om det på förra google io och det var där efter som appbrain lad till detta.
Någon som vet vart jag kan ladda ner denna android event och kolla på den, för att jag inte var hemma klockan 19.00? Jag menar inte live-bloggar.
Sa inte de på Androids event igår att det finns nu GPU-acceleration i Honeycomb? Det är inte lika smooth som iPad iallafall i mina ögon. Detta var kanske en prototype?
Okej hehe, glömde bort mig lite vilken tråd jag skrev i >.< Lite irriterande att sidan hoppar när bannern byter bild.. Använder Chrome webbläsaren
Nån mer än jag som har program är installerade som inte är med på webben? Tex angry birds har jag installerad men på webben står det att jag inte har det. Jag har flera program som det är samma sak med.
Hittade en lösning ifall man inte får appar att installera. http://www.google.com/support/androidmarket/bin/answer.py?hl=en&answer=1067233