Killarna bakom appbrain jobbade på google förut men sa upp sig när de började tjäna pengar på FunnyJokes, enligt ryktet..
Kan tyvärr inte få det att funka - trots att jag provat Googles egna dl-troublelösning... Står på webben att appen ska pushas till min desire, men inget händer...
Funkar alldeles lysande för mig också - och då har jag ändå custom ROM. Man skulle kanske kunna tänka sig att denna autoinstall inte skulle funka då eftersom t ex min Marketapp inte uppdaterar sig själv (inte för att jag bryr mig) men så är det inte. Klickade på Chess for Android, 10 sekunder senare fanns den på min Hjälte... Suveränt Google
Det fungerar att installera för mig Men sedan är market-appen så sjukt buggig att det knappt går att installera något på telefinen och saknar även många funktioner på market.android. Så som avinstallation, listor och att kommentarerna som visas endast är svenska. Skärpning Google!
Hjälp! Det funkar inte för mig... Det "skumma" är att när jag surfar till android.market.com visas mitt Hotmail konto längst upp(brevid "My Markeyt Account"). Även om jag loggar ur och loggar in igen på mitt gmail konto står visas mitt Hotmail konto ändå!! Om jag försöker installera en app svarar sidan "There are no android phones associated with this account. Please sign in with a different account" Om jag kollar på mitt gmail account står det att jag har köpt apps tidigare och min kreditkortsinfo ligger där som det skall.....Några förslag? /Frodo4
hos mig fungerar det mesta men den visar appar som installerade när de inte är det. har inaktiverat mina gamla android telefoner i listan "dont show" men fortfarande samma.. nån som vet?
jag kan logga in fungerade igår men kunde inte installera apperna som kom telefonen problem med market på min samsung galaxy s 2.1 android
och kan inte lägga till nya mobiler sidan finns inte när klickar på länken mARKET på internet verkar inte vara helt klart vissade market på internet på android eventet android 3 kan see helt eventet på you youtube.com/android
En sak som jag irriterar mig väldigt på är "popup" förhandsgranskningarna (vet ej vad de kallas eg) som man måste stänga med kryss. Men jag önskar att de ska vara som de är på Appbrain. Nån som vet vad de kallas och som har lust att kontakta Market med synpunkt? Jag försökte hitta en enkel kontaktväg men lyckades ej. Kom bara till nån slags Help Forum!?
google support ? min fast web installer slutar fungerar tvingas stänga av den har avinstallerat uppdateringar på market måste göra det varje gång innan du ska ladda ner appar från appbrain när jag ska klicka på tillåta blir det fel och hänger sig någon som har lösning på det ? jag har samsung galaxy s android 2.1