Medföljande headset??

Diskussion i 'Legend' startad av costia, 25 nov 2010.

1. Knäckebrorsan

Knäckebrorsan Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Jag vet inte, men det är den enda rimliga förklaringen enligt mig!:D

2. gannerud

gannerud Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Som sagt, det har att göra med att telefonen inte har en inbyggd fm antenn. Den behöver den koppartråd som går mellan telefon och hörlur till detta. har inget med stim att göra.

3. Majster

Majster Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Har precis samma fel. Min kollega har också en HTC Legend. Testade med hans headset, samma sak. Både hans och mitt headset fungerade på hans HTC Legend. Jag började med en fabriksåterställning. Samma sak. Då jag köpte telefonen via Dustin så tog jag kontakt med dom. Dom sa att jag skulle felanmäla telefonen till www.anovo.se. Skickade in telefonen till dom (var utan telefon i ca 2 veckor). Fick sen ett mail att dom hade uppgraderat programvaran. När jag hämtade ut telefonen på posten så stod det i det medföljande pappret att programvaran var ominstallerad. Nåja, skita samma.. exakt samma fel. Skickade ett mail till anovo, inget svar. Skickade en förfrågan via deras formulär på deras sida, inget svar. Skapade ett nytt ärende. Fick efter det ett vadderat kuvert som jag skickat in telefonen i.. får se när jag får tillbaka den :(

Har även problem med FM radion. Som i mitt fall så lyssnar jag på radio hela vägen till jobbet ca 40 minuters bussresa. Då jag kommer fram till jobbet och väcker telefonen och sen klickar på radio programet så försöker den aktivera radion trots att den redan är igång. Den gröna statusbaren kommer fram till ugefär 95% sen stannar den där.. och radion är fortfarande igång.

4. Knäckebrorsan

Knäckebrorsan Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Ok, då hade jag fel:ehm:;)