Ni som beställt via TradingShenz, har ni fått nått tracking nr eller liknande? Min har stått "Payment - successfully recieved" i typ 3-4 arbetsdagar , beställde i tisdags nämligen
Kan det ha med "leverans alternativet" att göra? Om man valt den billigaste leverans alternativet. Tar det också längre tid. Men när jag handlade från Geekbyeing tog det över en vecka innan paket börja "röra på sig". Min frus telefon gick med "dyr frakt". 3-4 dagar så hade jag den i handen. Nääää ... tålamod är en dygd, som vi får god nytta av på planeten "Android".
jag valde de lite dyrare.. skiljde ju bara 20kr.. men de e kanske slappa på o skicka eller så kanske de bara dyker upp
Jag beställde den 28e jan med DHL express och de står fortfarande ”Order Processing” får hoppas de börjar knalla på till veckan här.
I samband med det kinesiska nyåret har de flesta butiker stängt i runt 2 veckor. Trading Shenzhen har ju haft information om detta minst en vecka nu. De börjar skicka paket den 17/2.
Ja då är det ingen idé att beställa före i alla fall. Sen lär det säker ta ett antal dagar för dom att få ordning på fjorton dagars oexpedierade orders.
Ja, det förklarar också varför andra i tråden inte fått sina plattor skickade ännu. Om jag minns rätt har TradingShenzhen haft en stor banner med information om detta sedan minst en vecka tillbaka ändå verkar folk ha missat det.
Tror bara det lite "okunnighet" kring firandet av Kineska nyåret. Stänger ner verksamheten mot kund i två veckor, känns lite knepig på våra breddgrader. Men men, vi får väl snart lära oss att tycka om "hund" på tallriken också. Lutfisk, surströmming, pressylta på grishuvud, pöllsa mm och hela landet stänger i juli pga semester. Vi kan låta "udda vara jämnt". Näää...jag ligger lite lågt någon vecka till med min beställning. Det är kontentan.
Jag hade mina aningar men hade hoppas på att kanske få iväg den innan, men men den som väntar på nåt gott...
haha alla är väl inte kineser o har koll på sånt.. jag tog mig direkt till plattan via länk så jag läste inte om nått nyår nånstans
Kommer inte ihåg exakt men runt 3 veckor Valde " Global Priority (NO EXTRA COSTS) 12-18 Days " Tycker väll den är ganska najs köpte case de hade också men tycker känslan i knapparna var värdelös med detta så ska försöka hitta något bättre case. Inte 100% nöjd med mjukvaran små buggar som jag stör mig på men igentligen inget som förstör funktionen.. Exempelvis att ikoner överlappar varandra på hemskärmen i landskaps läge Inte användt MIUI tidigare men låter ju bra men stör mig starkt på att ikonerna täcker varandra i landskaps läge annars verkar det väll okej