Du måste aktivera att den ska läsa av under dagen (aktivera Analyze all day), samt att du kanske måste ändra Sleep analysis version. Och den har cloud version. För mig är det stor skillnad bara genom att jag använder version 4.7 i Notify & Fitness jämfört med Mi Fit appen
Fonten verkar endast finnas på Geekdoing, skapat ett konto men får inget confirmation mail, har försökt med resend flertal gånger utan att lyckas, har du eller någon annan vänlig själ möjlighet att bifoga filen här så vi som inte kommer in på sidan kan ladda ner den?
Har ej testat än då jag fortfarande inte köpt bandet. Har konto och filen nerladdad. Går dock ej att bifoga då filändelsen ft ej funkar i detta forum.
Härligt! Har skickat dig PM, har du möjlighet att maila mig filen eller ladda upp den på Gofile och länka till den här? Skickar du filen till mig via mail så laddar jag upp den för andra att få åtkomst till
Hjälte! Installerat fonten, funkar klockrent, inte fått en enda miss på emojis och alla bokstäver i det svenska alfabetet är med. Stort tack för hjälpen
Funkar det att få ÅÄÖ även om man kör via en iPhone? Denna länk verkar endast vara för Android: Mi Band 4 - Custom Font | Emoticons HD & Accented letters | GeekDoing Edit: testade med amaztools, men får detta felmedelande:
Det kan jag tyvärr inte svara på då jag använt mig av en Androidenhet, appen jag kört: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mc.miband1&hl=en_US. För att kunna ansluta till Mi band genom appen behöver även Mi fit appen vara installerad. Har du laddat ner Mi Fit och parat bandet?
Någon som vet hur man förlänger alarmet? Det vibrerar bokstavligt talat i 3s sen är det slut. Finns det någon människa som vaknar av det? Går det bara att sätta alarm direkt i bandet/appen eller kan man bara sätta på sitt vanliga telefonalarm som vibrerar genom bandet?
För mig, så fungerar den bra. Dock så använder jag Notify for MiBand istället för den officiella appen