Problem: Min Galaxy S3 låser sig slumpmässigt

Discussion in 'Galaxy S3 - Allmänt' started by Christian Johansson, Dec 14, 2012.

1. affliction

affliction Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Var och hämtade ut den idag, han sa att den var vattenskadad och går inte att laga, frågade vad hände nu om den fryser sig igen, inget att göra åt den är trasig sa han, tänkte för mig själv att nu har de lagt över det på mig, att det är mitt fel att den hänger sig. det hade blivit en skada på baksidan när jag fick tillbaka den första gången, var ej fixat, skulle tydligen få ny baksida.. gick därifrån irriterad, så hänge den sig på väg hem 2 gånger :(

så nu har jag en telefon som kommer att hänga sig ett par gånger per dag :( är det bara att acceptera det?? eller går det att gå vidare på något sätt..

2. NalleN

NalleN Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Nu har också min börjat låsa sig.
    Har testat att köra hard resett och inte installerat någon app och den hänger sig endå.
    Har Rootat den tyvär så tror ni att man kan lämna in den på garatin hos Tre även den är rootad?

3. Hldr

Hldr Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Får min telefon tillbaka nästa vecka efter reparation av att den frös 5 -6 ggr om dagen. Ska bli intressant och se vad de gjort och om den är hel?!