Mina utgifter - för Android

Diskussion i 'Frågor, support och diskussion' startad av emmanuelay, 9 jun 2011.

1. blitz

blitz Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Köpte appen idag då cashtrack som jag använt tidigare bara krashar på min telefon nu. Väntar ivrigt på uppdateringar angående bankdroid, fler konton (t.ex. sparkonto) samt möjlighet att byta språk.

Om det blir aktuellt med en bankdroid implementationen så vore det trevligt om man kunde från Mina utgifter hämta en viss dags transaktioner från Bankdroid så får man kategorisera upp dem efterhand. Detta medför att man kan göra detta när man önskar.

Tack på förhand.

2. Zooklubba

Zooklubba Android Medlem

Mottagna gillanden:
    1 839

MINA ENHETER

Sitter med den idag och tänkte börja vara duktig.

Då jag lägger in lite äldre inlägg så hade det varit trevligt att ex kunna få månaden som datum. För så det ser ut nu är jag inne på November i utgiftsvyn och när jag då vill lägga till en utgift så blir det 1a December per default. Är jag i December får det mer än gärna bli dagens datum så som jag antar det fungerar idag, är bara lite extra bökigt om man vill lägga till äldre.

Något som var lite rörigt var också att skapa rullande utgifter, jag skapade en utgift direkt som hyra men när den var skapad verkar det inte gå att ändra den till kontinuerlig så att säga, vet inte om många har påpekat det men det tog väl några minuter innan jag fattade att "refresh"knappen var knappen för att skapa sådana utgifter.