kallar och kallar, antingen så är det såhär (eller kombination av båda):
1. Launcher gick inte att välja när jag skrev det där (från början) och så hamnade det bäst där (jo jag vet vad Launcher är, och vet vad tema är.)
2. från början med min Deisre när jag rootade så körde jag med en modifierad Sense ROM, körde med Original Launcher (och tyckte då att det var onödigt att skriva?) Men jag hade flashat in ett tema, "blue carbon" något sen när ROMen uppdaterades och temat inte längre fungerade och jag sedan bytte ROM så körde jag utan extra tema och när jag då editerade så hamnade det som det hamnade, jag har även tidigare använt "tema" fältet till sådant som inte hör tema till då det är en begränsning på antal tecken man kan skriva i ROM fältet.
(sorry för onödigt lång utläggning (om ingenting)) men tack ändå för att du uppmärksammade detta.
för att bättra på "pro" statusen lite då så kan jag väl lägga till att jag ändrade storleken på systempartitionerna på min Deisre för att få mer minne till appar. jaja skit samma, jag ville få lite kontrast till min farsa i alla fall
jag är absolut inte upprörd, jag har ett leende på läpparna osv...
men är du upprörd? du förtydligar ju själv saker nu med varför du trodde som du trodde
jaja, trevlig kväll

Click to expand...