Detta inlägg gör mig sjuuukt förbannad när någon kommer med ett påstående dom inte alls har en aning om och bara gissar sig till och skapar sina egna teorier om vad som är. Har du någon som helst bakgrund till ditt uttalande..?
Tror knappast du har den minsta inblick i vad som händer eller vad galnet gör med stable rom release utvecklingen.
Jag har daglig kontakt med teamet och jag VET vad som sker och det du skrivit ovan är rent ut sagt "skitsnack" det är någon du bara gissar dig till.
Du får nog börja läsa på lite och lära dig vad som är skillnad på A och B innan du kommer med ett så starkt uttalande.
Galnets stable rom bygger på deras egna framework som dom utveckla vid ett tidigare stadie. Även andra tweaks och förbättringar, user interface (UI) är gjorda just så att den ska vara optimerad för hans tycke. Utveckling av egna kernels för bästa prestanda med romen är också prio 1.
weekly releasen är stock miui men med en del små tweaks, just för att få lite mer stabilitet. Men utöver det är den helt Stock.
Last edited: 27 sept 2011