Mobilen dog

Diskussion i 'Optimus 2X - Allmänt' startad av selko, 15 maj 2011.

1. D-Droid

D-Droid Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    88

MINA ENHETER

Jag skulle nog försökt med LG's officiella verktyg och om inte det fungerar skulle jag reklamerat den. "Brus" hör inte till funktions-specen :P

2. alexoid

alexoid Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

En kund ska inte behöva syssla med nåt sånt. Försöka reparera mobilen själv. Det är jättebra att man är påläst ordentligt men man ska inte behöva göra en annan persons jobb. Ska man gå till kirurg ska man först klara skolan själv och operera på sig själv. Va fan vakna människor, ni allihopa. Skit fullständigt i vad Service säger. Reklamera telefonen. Fan till slut du kommer att få jobb hos Sony Ericsson om man försätter fixa mobilen själv. Jag har fungerande mobil men jag önskar att jag hade ett exemplar som inte funkade bara för att komma i strid med Anovo. O herre jävlar vad jag önskar att min telefon slutar fungera. Hoppas på det.

Har ni inte lärt er att här i Sverige det är media som räknas, det är det som är makten.
    När du köper ett hus och där står en het kvinna med nybakade bullar och i soffan sitter en tupp en chef. Jag ursäkta språket men jag skiter fullständigt vem han eller hon är. Jag kallar in experter för allt. Mögel, vattenskada, asbest you name it. Allt. Funkar inte nåt, dom nybakade bullar hjälper inte nåt.

Du köper en produkt, en tjänst. En sak som skall fungera.
    Om saken inte funkar hallååå det finns gott om konkurrenter. produkt eller tjänst. Vill inte hetsa eller nåt men du köper en sak som har garanti en fullt fungerande produkt. Jag behöver inte säga mycket mer än det.

Det enda jag gjorde på min tel. är valt bort animering, stängt av live wallpaper, plugins, pushmail och autosync. går hur snabbt som helst.
    Tycker synd att dom flesta är oroade och kan inte tala till försäljaren eller service för dom är rädda.
    Är det där vi har kommit att ni ska vara rädda för någon.
    P.S "Dreamwish" komma i civilrättegång med Anovo. Resultat. Dom förlorar alla gånger.

Last edited: 23 maj 2011
    mcnuggz gillar detta.
  3. selko

selko Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    440
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    LG G3

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    LG G3
    Platta:
    iPad Air
    Alltså, så otroligt bra skrivet. Helt fantastiskt! Jag har nu fått ut en ny telefon på försäkringen och det är jag glad över :) Men du har så rätt i allt du skriver