http://android.modaco.com/content/h...tom-rom-for-gsm-hero-now-with-online-kitchen/ finns alla info Changelog 3.2 Added internal task killer configuration tweak. Update script fix from teknologist Now includes freeasbeer's busybox update Full rebuild 3G speed tweaks to build.prop Started migrating Android 2.1 resources (some app icons currently) Miscellaneous tweaks Rebuild based on the .73 update Updated Titanium Backup Updated WiFi Tether Updated APNs list
Kod: # ls /system/app ls /system/app ←[0;0mAndroidNotes.apk←[0m ←[0;0mBrowser.apk←[0m ←[0;0mBrowser.odex←[0m ←[0;0mCalculator.apk←[0m ←[0;0mCalculator.odex←[0m ←[0;0mCalendar.apk←[0m ←[0;0mCalendar.odex←[0m ←[0;0mCalendarProvider.apk←[0m ←[0;0mCalendarProvider.odex←[0m [...] Vadan detta?
INget ont om MoDaCo generellt så men varför fortsätta köra 1.5-baserade ROM's när det numera finns flera bra 2.1-baserade? Ang. svenska så sök på 'morelocale' i 'market'.
Jag har inte hittat någon riktigt snabb 2.1-baserad rom. Modaco är överlägset stabilast och snabbast!
Samma här, skulle också vilja om det går att få svenska på nå sätt? Det här var första gången jag stoppade in nå sånt här i min htc som jag är ny användare av. Så vore kul om man kunde få svenska, för jag har inte ens åäö som jag iaf gärna skulle vilja ha. nån som har svar?
3.2 är baseras på en engelsk ROM. Svenska kan fås antingen genom att installera 3.1 först som innehåller alla språk, eller genom att ladda ner och installera More Locale.
Vars hittar jag 3.1 då? Kan bara hitta 3.2 just nu. Och måste jag gå tillbaka till orginal htc innan jag kör in 3.1 eller kan jag köra den över 3.2 eller vad? Vet att det är dumma frågor, men är inte van vid sånt här.
bara köra en dalvik wipe och sen uppdatera till 3.2 har sj inte kört modaco, men gjorde så när jag bytte från villain till elelinux