Men om det har flera stilar så kan det inte vara stilrent. Sen har åtminstone jag fått för mig att man brukar säga att stilrent är en väldigt avskalad stil men det kanske är mer hur det används i vardagligt tal. Chassit jag länkade till tidigare har typ 3 stilar enligt mig.
Det är folk som inte har nån koll på design, arkitektur eller inredning överhuvudtaget som brukar kalla avskalade saker för stilrena. Vilket förvisso inte behöver vara felaktigt, men det är inte definierande.
Men detta kan du inte kalla stilrent http://www.sweclockers.com/galleri/10444-chassit-som-blev-dhw12s-fulaste.
Nej, jag kallar det för trams. Moddade chassin eller chassin med fasttejpade grejer på är helt irrelevanta. Det man får titta på är hur chassit under tramset ser ut.
Inte om man bedömer chassit i sin helhet! Det är, på bilderna, ett icke stilrent chassi. Grattis! Du har sett ditt första
Inte designen men stilen. Du har fått en skitstil på bilen. Sen om du tycker det är stilrent eller inte ligger i dina ögon. Det kanske är en Lada ifrån -67 som ändå ser ut som skit vilket gör att din bajsade bil kanske är rätt stilren ändå.