Moto Z2 Force

Diskussion i 'Moto Z / Moto Z Force / Moto Z Play' startad av kirkx10, 23 okt 2018.

  1. kirkx10

    kirkx10 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 maj 2010
    Inlägg:
    1 427
    Mottagna gillanden:
    1 222
    Telefon:
    Motorola G100

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Motorola G100
    Telefon 2:
    Sony Xperia XZ1 Compact
    Det verkar ju inte som att Z3 kommer till Sverige då funderar på att skaffa Z2 Force (om jag alls ska fortsätta med Z-serien).

    Någon som har eller har haft Z2 Force och kan säga något om den? Hur är batteriet? Vilken är senaste säkerhetspatchen? Någon som lyckats förstöra skärmen?
     
    Last edited: 24 okt 2018
  2. MrC

    MrC Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 maj 2010
    Inlägg:
    288
    Mottagna gillanden:
    125
    Telefon:
    Ericsson R310

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Ericsson R310
    Kört med den sedan augusti.
    Kommer ifrån Huawei P10 Plus innan.
    Batteriet är ok, men kör med extra mod på baksidan så 6000mha sammanlagt har den nu.
    Skärmen är ok, kör med glasskydd på (hört att plasten repar lätt) onödigt att chansa.
    Inte en massa bloatware och mer en ren android utan tillverkarens thema etc.
    Kör september patch android 8. (uppdateras inte ofta)

    Kort sagt, den passar mig, grymt nöjd.
     
    kirkx10 gillar detta.
  3. beerman

    beerman Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 aug 2010
    Inlägg:
    165
    Mottagna gillanden:
    46

    MINA ENHETER

    Har haft z2 ett tag nu mycket nöjd med batteritid och tycker gränssnittet flyter bra. har dragit ner på animering till 0,5 x och kör med nova launcher men ska testa lite med Hyperion framöver.
    Brukar ha 5,6 Tim sot men spelar inte så mycket och är mestadels på wifi. Jag har på ett glas skal från Net on net kommer inte ihåg va de hette. Kommer senast från en Huawei p10
    Där var kameran vassare tycker jag. Nåt som stör mig är ju att inte kunna byta teckensnittet utan root. Annars fungerar ju andromeda och substratum bra för att thema men ett tag sen sist lite jobbigt med alla uppdateringar då. Har september säkerhetsuppdatering ska väl komma 9.0 i höst enligt Motorolapå FB
     
    kirkx10 gillar detta.