Säljes: Motorola 8,2" Surfplatta Xoom 2

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Brundin, 31 aug 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. SHM

    SHM Android Apprentice Hedersmedlem

    Blev medlem:
    18 feb 2012
    Inlägg:
    3 952
    Mottagna gillanden:
    1 360
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Apple iPhone 14

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Apple iPhone 14
    Saknade Motorola Micro-USB Laddare när jag fick hem min leverans idag. Alla andra tillbehör fanns med i leveransen. Jag ringde upp El-Giganten och de sa att den var försenad och att den skulle skickas ut idag. Jag verkar få alla tillbehör men o andra sidan så beställde jag i fredags före klockan 20.

    EDIT: Fick hem laddaren idag precis som utlovat!
     
    Last edited: 6 sept 2012
  2. hej

    hej Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 sept 2011
    Inlägg:
    61
    Mottagna gillanden:
    5
    Operatör:
    Vimla, Telia
    Telefon:
    Huawei P20 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla, Telia
    Telefon:
    Huawei P20 Pro
    Info:
    Nova Launcher
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy S7 Edge
    Info:
    Nova Launcher
    Telefon 3:
    Samsung A3
    Info:
    Nova Launcher
    Platta:
    Sony Z3 Tablet Compact
    Info:
    Nova Launcher
    Sambon beställde en lördags, den kom idag. Men bara med ett tillbehör, skyddsfodralet, som för övrigt är helt värdelöst. För det första verkade det ha suttit någon klisterlapp på gummit så det är små papprester, för det andra så är stället sjukt instabilt, för det tredje håller vikningen sig inte och för det fjärde så stängs inte fodralet till 100%.

    Hoppas de andra tillbehören kommer, undra om man ska ringa och säga till? Det stod dock att det kunde bli flera leveranser men de gjorde sitt bästa att skicka ut allt samtidigt. Ingen info om vad som skickades...
     
  3. Lokf

    Lokf Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 nov 2010
    Inlägg:
    343
    Mottagna gillanden:
    209

    MINA ENHETER


    Jag tror det stod i mailet som kom och på superhelgs erbjudandet att det var Max 1 vara per kund. Så det är nog rätt att du bara fick tillbehör till den ena, egentligen skulle du nog bara fått en surfplatta också, om det inte var så att du beställde 1 Wifi och 1 3G, då är det ju 2 olika produkter.
     
  4. Kurt

    Kurt Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 jan 2011
    Inlägg:
    970
    Mottagna gillanden:
    128
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 15 PM

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 15 PM
    Vilket mejl? Beställningsbekräftelsen? Ser inget om det där. Ingen har heller sagt att det är så de 5 gånger jag ringt dem för att ifrågasätta.

    Så det är inte rätt.

    Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
     
  5. Lokf

    Lokf Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 nov 2010
    Inlägg:
    343
    Mottagna gillanden:
    209

    MINA ENHETER


    Nej mailet var fel, där kollade jag just (mailet från Elgiganten där de tipsade om superhelgserbjudanden som jag prenumererar på), men det stod när man tittade på superhelgserbjudanden på deras hemsida när man skulle köpa..
    Men det spelar ingen roll nu, det var bara för att ge en liten förklaring på varför du kanske bara fick 1 tillbehörssats.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.