Jösses. Hur funkar den där egentligen? Blåtandshistoria till mobilen ? Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk
Jag ogillar kraftigt att displayen verkar avhuggen i nederkant, lite halvmåne som bilder visar. Som på denna: Men inte denna: Hoppas verkligen inte att det är någon insnålning av hårdvaran
Jo det är det jag misstänker också, tyvärr. Men jag kommer att köpa iaf. Torsk på klockor och har övertygat mig om behovet av en sån här sak. Lite kortare livslängd än på en traditionell klocka och batteriet lär ju inte vara utbytbart på något sätt. Hade en SE mbw-150(?), den gillade jag men displayen fadade som för många andra. Skickat från min Nexus 10 via Tapatalk
kollar man de senaste bilderna på klockan (även ifall man går in på den officiella hemsidan) så är alla bilderna ändrade så att den har "avhuggen" display i nederkant.
Sensorerna sitter tydligen där och fick sno av skärmen för att inte göra ramen större runt hela klockan. Tycker det är helt OK. Här har vi en rejäl koll på klockan äntligen! MKBHD kör en ganska rejäl preview: https://www.youtube.com/watch?v=U13DF7R-iuw
Läste idag att 360 inte alls kommer att kosta $249 vid lanseringen. Tydligen hade en kinesisk sida lagt upp den för motsvarande €330. Det är dubbelt så mycket som de tar för samsung och LGs. Vad tror ni om detta? Helt plötsligt verkar cdon's pris på 2699 inte helt orimligt.
2699:- är ungefär motsvarande $249. Ta dollar gånger 10 så brukar man komma ganska nära priset i Sverige p.g.a skatter och annat. Skulle den landa på ett pris motsvarande $330 så är 2699:- riktigt bra.
Även jag har bokat en på cdon.com. Enda problemet är att jag vill ha den nuuuuuuu Skickat från Tapatalk 2
Jag hade nog hellre haft en liten svart kant innanför metallramen istället för en stor svart yta i botten för att driva skärmen. Antagligen blir jag hatad nu men det hade varit mycket snyggare! Ett konstigt val tycker jag! // mobilt
jag har personligen inga som helst problem med kanten. det är trotts allt den första runda smartklockan. och man får nog ha det i åtanken, det är trotts allt ingen analog klocka.
När jag köpte PSP go där och betalade i förväg fick jag enheten för det pris CDon lagt ut den för. Tror det var 1499kr och den kostade över 2000 när den lanserades i Sverige. Inte säker på att det fungerar så fortfarande dock.