Nej ja har ju inte de.... satan va sega dem är. Kollar hemsidan där man kan logga in varje dag men inget uppdaterat.
Har skaffat mig en moto 360 nu men vill byta från läderarmbander till ett i stål. Kan man köpa originalet nånstans i Sverige? Eller har ni tips på något annat? Pebble?
Jo sant. Har dem inte skickat den denna vecka så kommer ja bli sur å kontakta dem å fråga hur långt dem kommit eller vad är det som händer. Kan ju inte vänta en månad...
Jag kollade på jobbet nu, de enheter vi har skickat till Ljungby har varit tillbaka efter ca. 10 dagar. Frågan är om det är något utbyte eller liknande de väntar på?
Jätte märkligt... Dem / ni skickade den vidare till extern verkstad, troligen Ljungby, den 22dra... Så då borde ja fått tillbaka den redan
Vi har dock aldrig skickat in en Moto 360, så vet inte hur lång tid det tar för den.. Tänkte maila Dustin igen och se vad de säger nu!
Jag kollade upp spårningen på paketet. Den 3 Juni skickades den iväg från SteelConnect, och den 5 Juni står det att den skickades till "Stockholm Utrikes". Efter det finns ingen mer information. Har varit tyst i 5 dagar nu, och inget har kommit på posten än. Kanske kan det bero på att det varit helg. Hoppas få den senast Fredag.
Tog också lång tid för mitt paket att lämna Stockholm utrikes så de kommer nog på fredag eller i värsta fall måndag
Mailade Dustin för att få Mobylifes ordernummer, men det nummer jag fick hade inte verkstaden någon aning om vad det var för nummer... Även fast Dustin bekräftade att det var den verkstaden. Går bra nu!
Vill bara påpeka att jag sett ditt inlägg både nu och tidigare - har kollat upp detta själv flera gånger och väntat på att det ska dyka upp i någon affär (som det går att handla från) - utan lycka än så länge. Det finns ju att köpa i USA: Motorola Bestbuy Men det verkar inte vara många andra affärer än bestbuy som har det (varken Motorola eller Bestbuy skickar till sverige) - även på ebay är det främst Bestbuy som säljer armbandet.