Pulsmätaren fungerar riktigt dåligt, i alla fall för mig. Har i stort sett aldrig fått ut något vettigt från den.. Batteriet klarar ca 1-2 dagar, beroende på användning. Sen får vi se hur det blir nu med nya uppdateringen. Så är inte något som kan jämföras med ett rent aktivitetsarmband
Ni som fått uppdateringen, får ni det är svartvita läget att fungera? Typ ha en anteckning från note uppe osv.. Får det inte att fungera
Då gick min importerade moto360 sönder, ingen garanti gäller förutom i USA Öppnade klockan , var en vattenskada, anv aldrig klockan då ni badar, verkar inte vara så vattentät som den ska vara, min hade dock de klassiska sprickorna vid remmen !
Att klockan är "vattentät" menas mest att den är vattentålig. Man ska aldrig bada med elektronik egentligen.
All den där ip-klassningen kan man ta med en nypa salt. Det säkraste är att ta av sig all elektronik om man vet att man ska bada.
Ja, den nya uppdateringen är väldigt bra. Har själv en Sony Smartwatch 3 med den nyaste uppdateringen.
Funkade fint att resetta klockan, rensa android wear (av installerade tom), laddar ner uppdateringen nu
Märkligt hur det där fungerar, jag behövde inte göra nånting. Men å andra sidan var jag inte den första på forumet att få den nya uppdateringen.
Jag köpte en moto 360 i torsdags och fick uppdateringen efter någon timma bara. Synd att jag ska lämna tillbaka klockan bara.
Orkade inte vänta med så jag körde reset/rensa Android Wear-tricket. Trevlig uppdatering, kul med lite piffad timer och tidtagare, ficklampa och annat. Får se hur WiFi påverkar batteritiden. Lite överraskad av att den inte hämtar ner wifi-info från telefonen.
Dustin verkar fortfarande inte ha någon aning om vart min klocka är, har gått över en månad nu. Börjar bli lite smått irriterad nu, speciellt med tanke på att det kommit en uppdatering jag vill testa
Har lämnat in klockan till en urmakare nu, lägger upp en bild på det färdiga resultatet imorgon, när jag hämtat den.