Ja, det måste vara frustrerande så det räcker och blir över (1. ljudnivåer (kör själv via kabel), 2. fabriksåterställn. är sällan ett kul alt. 3. att ev. behöva skicka in ngt för "avhjälpning" som man vet högst lite om, både avseende hantering, men även egna förberedelser.)
Som jag nämnt tidigare har jag sett en del inlägg om bluetooth och g84 (å även vissa andra modeller över tid). Som vi alla vet, blandar man in "trådlöst" blir det större risk för fler felkällor (jfr. t.ex. trådlös mus kontra kabelansluten), och det kanske kan skilja något mellan olika hörlurar, vilken standard/funktioner som finns, men de flesta som har problem verkar ha testat mycket. Några få hänvisar i detta fall till Motorola och EU-regler om ljudnivåer (ni vet ungefär som mediespelaren VLC kan varna ibland), men det verkar till del (utan att ha testat med Bluetooth-lurar) som lite osannolikt om det är riktigt låga nivåer.
Du har säkert läst och sett flera trådar, kanske på Lenovo/Motorola eller reddit etc. Här är en tråd i ett annat forum i Australien, i en generell tråd om g84 avhandlas lite av varje, men jag länkar till ett inlägg en bit in, som nämner just detta, du kan se en del svar avseende Bluetooth å lurar efter.
https://forums.whirlpool.net.au/archive/3vw40jvv#r74730267Click to expand...