Så där, nu är tfn rootad! Följde denna guide och det var hur lätt som helst och funka kanon! How to Root Droid Razr Android 2.3.5! | DroidRazrRoot.com Det var som du skrev "nixxz", Superuser lades in i tfn automatiskt när rotningen fungerade korrekt.
Hallå där! Jag tänkte höra med er om det följer med en svensk användarhandbok (manual), eller om det finns möjlighet att ladda ner en handbok på svenska någonstans. har endast hittat på engelska. Inte för att det är jätte viktigt, eftersom jag behärskar engelska, men det är ju alltid lättare på svenska.
Jag orkade inte vänta på något svar angående svensk manual. Det är iofs. 5 veckor kvar tills jag kan byta operatör och abonnemang. Men nu har jag laddat ner och skrivit ut manualen på engelska. Den är jätte lätt att förstå. Bra jobbat Motorola! Fast man kan ju hinna att ändra sig tills dess. I så fall lutar det mot, "Samsung galaxy S2 HD LTE" om den nu kommer till sverige.
Ja, fast du kan enkelt kilppa av en bit av simkortet så det blir micro-sim utan att den skadas. Det har jag hört iallfall.
Sorry att jag varit frånvarande några dagar. Vi har den i lager nu Sitter med telefonen framför mig nu och det ser inte ut som det. Jag ska iväg på produktmässa imorgon så jag kommer nog träffa motorola där. ska ställa frågan då. Sitter och testar med olika ljusstyrkor och detta är inget jag märker av. Toni Phone House Kundtjäns
Du kan ju även kolla hur de ser på RAZRns bootloader. Kommer en officiell upplåsningsmetod alá Sony Ericsson oc HTC?
Yep. Det går att klippa med sax om man är försiktig. Det finns stansar att köpa om man inte vågar. Själv klippte jag utan problem. För övrigt är det en grym mobil! Luuv it! Sent from my XT910 RAZR using Tapatalk
Absolut Om någon kommer på något annat så är det bara att säga till. Jag åker runt lunchtid imorgon så de frågor som kommer innan det hinner jag få med mig. Toni Phone House Kundtjänst
Jag återkommer med bättre svar imorgon förmiddag, då provar jag så mycket som möjligt med både S2 och RAZR sida vid sida Innan dess kan jag säga att skärmen, snabbheten och flytet kändes precis lika bra som med S2 men då jämförde jag inte dem sida vid sida. Självklart kommer jag endast jämfora stock på båda så inga launchers eller rootade telefoner
Hej! Är nu ägare av en RAZR! Så panga på med frågor om den och vadsomhelst så skall jag göra mitt bästa för att svara på dem.
Härligt att det finns aktiva butiker i forumet som hjälper till att svara på frågor! Men när kommer ni med specialerbjudanden enbart för oss medlemmar då?
Vad hade du för lur innan och hur upplever du storleksskillnaden? Ska ner till Phonehouse i Växjö och ta en titt senare idag. PS. Det kanske är dags för en Razr avdelning på motorola forumet
Har nu suttit och pillat på min Razr i ett dygn. Mästerligt lur! Dock så är det synd att man inte kan "pincha" skärmen för att få upp hemskärm-preview. Det funkar ju på de flesta andra telefoner..