Multifjärr, Logitech Harmony One?

Diskussion i 'Off Topic' startad av 2444ever, 28 dec 2010.

1. 2444ever

2444ever Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9
    Telefon:
    Sony 1 III

MINA ENHETER

Telefon:
    Sony 1 III
    Tog inte illa upp. Skoja bara, förstod att du inte menade ngt illa (jag har en tendens att ta med för få smilisar, är ju bra att använda det i cybern).
    Tyckte det var ganska givande inlägg, jag har ju faktiskt 30 dagars ångerrätt (El-giganten), alltid bra med lite olika för och emot.
    Det var ju faktiskt lite uppbyggligt att det verkade som att du inte hittade något ännu bättre att testa efter Harmony One. :)

PS.
    Håller med dig om att det är ett meck om start av aktivitet missar att starta något.

2. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Jag misstänkte att du tog det på ett bra sätt, och tänkte faktiskt nämna det där med Elgiganten, men man vet ju aldrig hurpass fäst någon blivit vid sin Harmony One ;)

Och att jag inte hittade något bättre stämmer. Det finns ju överjävliga kontroller för 15 lax men inte fan köper man en sådan om man inte vinner 25 bananer i 25 år på Triss.

30 dagars full ångerrätt är ju inget de går ut med men fungerar gör det. Det vill ju självfallet inte skylta med det men jag har lämnat tillbaka flertalet GPS:er. Innan jag vann en av mitt dåvarande jobb (massvis av år sedan) "hyrde" jag GPS:er av Elgiganten. Åkte in och köpte en, väntade ~25 dagar, lämnade tillbaka den. Åkte till nästa varuhus och köpte en ny och sedan gjorde jag så i ett halvår. Sjukt smidigt ^^