Multitouchen

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av andreas81, 20 apr 2010.

1. yayayay

yayayay Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Hahah, ursäkta, men hur tusan kan något av det du visar vara ett problem? Att ha två fingrar på skärmen när man ska låsa upp den är ju helt onödigt och kan omöjligt anses som ett problem.

Att man inte kan använda multitouch under tiden som man skriver är såklart lite sisådär, men faktum är att jag skriver ruskigt snabbt ändå. Handlar om teknik och att vänja sig.

2. andreas81

andreas81 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Luren kom idag, har just tagit upp den här.... fy faaan va fin den e :D

Är inte 100% än men känns som jag kommer skita i de eventuella problemen.... är en risk såklart, eftersom jag inte vet hur mkt/om jag kommer störa mig på det, men.... alternativet för mig är att fortsätta vänta ytterligare på att KANSKE nån motsvarighet till incredible släpps i EU, och då blir det säkerligen inte förrän till hösten ändå.

Har sedan tidigare bestämt mig för att det är en HTC lur jag ska ha, så samsung eller andra märken är inte aktuellt ändå, och tvivlar på att htc kommer släppa nån ny lur på ett bra tag i eu nu, de vill ju sälja sina legends och desires.

// Andreas

3. andreas81

andreas81 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Uppdate: Jahapp det var det det, min nya telefon är nu officiellt en HTC Desire! :D

// Andreas

4. spyvingen

spyvingen Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    36
    Telefon:
    Nexus 6P

MINA ENHETER

Telefon:
    Nexus 6P
    ROM:
    Stock