motorola kryptering ftw? Har den verkligen bättre batteritid? Var ju quotat 260* timmars standby på atrix på CES Edit: 260 timmar var det Ontopic, HTC om dom har en dualcore på G, Kolla lite på vad SE har på G om dom lyckats hålla något hemligt Galaxy S2 är väl givet att titta på även om jag inte litar på samsung ett dugg i byggkvalite
Börjar närma sig. Samsung skulle väl tjuv starta med att presentera sina nya modeller på söndag? Ska bli kul att se vad de har för Tablet att visa, som ska ta upp kampen mot XOOM. Skulle vilja se en Tab som är tunn och lätt. En 10" på max 500 gram och en 7" på max 300 gram. Kan jämföras med SGT som väger 360gram och de flesta 10" som finns väger runt 750 gram. Någon som vet av en Live stream som kommer sända liven när de stora tillverkarna visar upp sina produkter från MWC? Litet smak prov på vad som kan vara Samsungs nya lur. http://www.samsunghub.com/2011/02/1...d&utm_campaign=Feed:+samsunghub+(Samsung+Hub) Sent from my GT-P1000
Skoj för dig. Blir nog mycket att ta in de dagar du är där. Ta en extra titt på de Tabs som visas. Då det inte lär skilja så mycket på mjukvaru delen så blir bygg kvalitén och känsla då man håller i den desto viktigare. Så en rapport om hur de känns att hålla i och hur skärmarna verkar vara skulle vara guld värt att få en rapport om. Tack Sent from my GT-P1000
spela in några filmer med telefonen eller videokamera och dela med världen och oss på swedroid ladda upp filmera på youtube grattis
Nej, Swedroid kommer vara där nere själva så dom kommer ha en egen bevakning av MWC. Jag huserar på HTCPedia.com och mydroidpedia.com.
Fick precis veta att firman jag är anställd på tydligen har ett dotterbolag som anordnar MWC. Varför fick jag inte veta det tidigare? Hade ju LÄTT varit där och fotat och filmat! (kameranörd) // A
De stora Techsidorna lär avhandla alla modeller noga , så de kanske inte så intressant från din del. Men något som vore bra är om du checkar alla dem stora Android "spelarna" och kolla vilka modeller de ska släppa i Norden och när?
Vet inte ens vem jag ska kontakta. Kommer dock snacka med ägaren av bolaget imorgon och kanske kan höra mig för om han vet någon som kan delge en agenda.
Även Sony Ericsson är igång: http://apps.facebook.com/next_level/ Man behöver inte vara inloggad för att se.
Glömde bort att vi har vintertid och försökte komma in på unpacked.com när jag trodde att klockan var 19 CET. Sidan verkar ha kraschat, men jag fann en annan sida som streamade, och kom lagom i tid till unpackningen av GS2 Vad missade jag under första timmen?