Tips: Mycket bra recension av G3 (gsmarena)

Diskussion i 'G3 - Allmänt' startad av Oceanic, 7 jun 2014.

1. viwa

viwa Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    38

MINA ENHETER

https://www.youtube.com/watch?v=IaLzjSDG5Pc

Tycker han gav en bra bild av telefonen. Jag är glad över många små ändringar jämfört med G2an. Tex att man kan stänga av hårdvaruknapparnas funktion som snabbknapp för kamera/quicknote, Jag kom ofta åt det i fickan om man inte hade ett skal på med G2. Verkar som dom har gjort allt lite bättre mjukvarumässigt.

Känns som många har ovanligt mycket tvivel på G3 efter lite blandade recensioner, men jag tror det kommer vara det bästa jag haft. Kamerans enkelhet att den är gjord för att fungera bra och snabbt i autoläge passar mig som inte vill trixa med kamerainställningar men vill få bra bilder. Jag älskar att knapparna är på baksidan när man håller i den så man inte kommer åt någon knapp av misstag (händer ofta på samsung lurar).

Gillar att det går att gömma mjukvaru hemknapparna i de appar du väljer. Gästläge verkar mer customizable än i G2. Större skärm så det får plats fler ikoner i bredd längst ner. Helt enkelt massor med små förfiningar av G2an så jag känner än så länge innan jag fått den att jag har gjort helt rätt att sälja G2an för G3.

2. leafbranch

leafbranch Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    314

MINA ENHETER

Närmare eftertanke kom jag ihåg att andra har nämnt att ljusstyrkan sänks automatiskt oavsett inställning, vid mild användning, så troligen är den inte på högsta ljusstyrka i videon ändå. Dock så finns det ju andra orosmoment med detta dock...
    I video som länkades senast så kunde han inte fortsätta med 4K inspelningen för värmen var så passa hög... verkar ha problem med tempen.

Last edited: 12 jun 2014
  3. frippan

frippan Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    153

MINA ENHETER

4. zztop007

zztop007 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 590
    Operatör:
    nope
    Telefon:
    Alla jag har råd med

MINA ENHETER

Operatör:
    nope
    Telefon:
    Alla jag har råd med
    ROM:
    Alla som jag har tid med
    G3 sänker sin ljusstyrka från Max relativt direkt läste jag. En review kallade det synvillan, dvs du kan inte använda max brightness ens om du lägger den i kylskåpet.

Sent from a mobile Gadget...

5. Peterrrrr

Peterrrrr Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    36

MINA ENHETER

6. Bokhylla2000

Bokhylla2000 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Nice att recensionerna visar interfacet. Ser OK ut.

7. mortuus

mortuus Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    690
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    OnePlus Nord 2 5G

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    OnePlus Nord 2 5G
    Telefon 2:
    Redmi 9
    Platta:
    Shield K1
    Så kontrast, ljusstyrka och view angles är ingen höjdare, rätt så stora punkter för en sådan dyr mobil i samma klass som s5, z2, one osv... detta är ju fakta man måste ju inte ens vänta tills mobilen är släppt för att veta att den är kass..