Vill dela med mig av Dagens nyhet vilken är att följande företag hävdar att de har Xperia Ray i lager: ThePhoneHouse 3799 kr katshing.se 3428 kr GHData 3787 kr Halebop 3495 kr Mobillagret.com 3520 kr
Nice! Tack för infon. Då blir det av till någon av elkedjorna för att klämma och känna på den innan man beställer.
Nya lagerstatus Nu är det ännu fler som fått in den i lager. Addendum till min tidigare lista: ------------------------------------ Tre G Direkt 4266 kr Comega Data 3855 kr Datapryl.se 3882 kr Datagrottan 3710 kr Kings Enterprises 3629 kr JME Data 3299 kr Mobilgiganten 3078kr Även Dustin har nu ändrat från "Ej i lager"! till "1-2 dagar". Webhallen har ej i lager men skriver grön bock och "50+ hos leverantör". Så vi kan nog säga att den officiellt är ute i Sverige och med igår och idag.
Attans! Förväntade mig ett pris på >3000 kronor. Har för mig att den kostar runt 2600 på andra marknader. Men men tror vi kan vänta oss en säkning med några hundringar inom de närmsta 1-2 veckan/veckorna!
Det lilla jag kikat utomlands, så är det billigaste jag sett ca 2800 utan frakt i Tyskland. Televaruhuset har den dock för 2983 kr inkl frakt enligt prisjakt.
Vilken affär skall man köpa av för att få en "äkta" svensk modell av den ROSA Ray? Vill inte ha någon importerad version eller så. Min fru skall få den och den måste vara rosa och kunna inhandlas i en svensk butik, med svenskt allt :-)
webhallen har svenska enheter och till ett betydligt bättre pris än thephonehouse. fast deras lager krymper snabbt. Beställde en i söndags och innan jag hämta ut den i tisdags så hade pris sjunkit en dryg hundra lapp