Svar till Ara.
"För egen del tycker jag det är spännande och kul med dessa "kinamobiler"."
Nog är det spännande och även kul med dessa "kinamobiler". Du har en poäng.
Svar till devylia.
"Köp en telefon av dem i framtiden"
"Doogee uppdaterar, umi uppdaterar, xiaomi uppdaterar"
Kan jag verkligen lita på din information devylia. Att informationen överensstämmer med de verkliga förhållanden vad berör ovanstående tillverkare? Eller????
När jag köpte min telefon var Leagoo ett hett ämne i forumet. Inte så mycket mer om andra kinamobiler.
Jag var inte medlem då. Jag följde forumet passivt under ett antal månader.
Allt var positivt om Leagoo. Textinnehållet är slående likt de en besökare idag finner i trådar och inlägg om Doogee, umi med flera. En svensk officiell hemsida Leagoo Sverige. En nyutnämnd lokal ledning för Leagoo Sverige med fina titlar. Vad mer att önska.
Men allt visa sig vara en bluff. Eller???? Det är min åsikt.
Jag har under en längre tid sågat Leagoo längs med fotknölarna i många inlägg. Har Leagoo Sverige besvarat kritiken. Nej! Inte enda gång, siffran är 0. Att Leagoo Sverige inte följer swedroid.se är mina ögon inte ett korrekt svar. Det är lögn.
Svar till: Froy
Jag uppger följande . Se nedan.
Sony och andra etablerade tillverkare av smarttelefoner uppdaterar Android OS. Naturligtvis inte för all framtid men någon eller några versioner av Android OS erbjuds ägaren av en Sony smarttelefon.
Vad skiljer din information Froy från vad jag redan uppgett? Mitt svar är inget.
Last edited: 21 sept 2015