Någon som haft erfarenhet av av servicen?

Diskussion i 'Xperia arc - Allmänt' startad av monty1234, 11 jun 2011.

1. chompiz

chompiz Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    572

MINA ENHETER

Om det är så att telefonen har varit inne två ggr för samma fel så är butiken skyldig att ge dig en ny vara eller låta dig häva köpet. Dock så gömmer sig många butiker bakom tillverkaren och skyller på dom. Detta då de flesta kunder inte kan sina rättigheter utan kunden accepterar detta i de flesta fall.

Har själv jobbar som reklamations ansvarig i en "hyfsat" stor butik och jag kan säga att 90% köpte att man skylde på tillverkaren och man kunde laga en vara både 5 och 6 ggr innan kunderna struntade i att återkomma med sin vara. Och detta blev otroligt mycket billigare än att byta ut varan i de flesta fall.

Sent from my AWESOME Xperia Arc using Tapatalk

2. gneter

gneter Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Hejsan , ja har haft min Arc inlämnad 3 gånger nu, Dom 2 fösta gångerna har de tagit en vecka till att ja haft den i handen igen helt ok , denna gång har de tagit 3 veckor å ingen vet när den blir klar , har mailat dom 3- 4 gånger men dom är inte ett dugg intresserade att svara på mail Anovo,, och vad Tre säger så är de tyvärr inget vi kan göra de är bara att vänta .....Tre i detta fallet skjuter över problemet på verkstaden å tar inget som helst ansvar själva .. Tröttsamt