Får väl ta och skriva här nu när jag har hittat tråden Gör väl ungefär samma som Tiny Turtle.. Är inne och jobbar extra i natt och slöar runt på forumet nu i mellan arbetsmomenten
Helt seriöst, vad är det för fel på mig? Har legat nu i ~2,5 tim och försökt att sova, men icke. Samma sak hände igår också. Jävla missfoster är jag -.-
Är det toksvårt att byta sin HDD på en Mac Mini? Köpte en Sony Vaio med SSD till frugan och ja.. det funkar inte med vanlig HDD på Minin längre.
Ladda ner en ljudbok. Seriöst. Är som när mamma berättade go'natthistorier när man var liten. Ett riktigt sömnpiller. Har testat div sov-appar men fungerade inte. Testade en. EN. bok med fantasy från en.. billig sida med svenskt ursprung. fungerade direkt. Testa det. En ljudbok.
Yes, vist är det. Har dock inte följt något de sista året. Är han Forrest kvar och fightas i toppen? Iceman var också en riktig grym fighter. Vi behöver mer UFC på SVT
Tänk dig tjock yogurt Smakar ingenting, bara väldigt tjockt. Så man spär ut det med lite fun light jordgubb och har i lite hallon så smakar det himmelskt. Bra som kvällsmål då det tas upp sakta av kroppN!
Sitter och kollar på Dave Chappelles Block Party från 2004 och fyfan va glad man blir. Den snubben är fan en inspiration. Rolig så innåt helvete är han med, hands down den roligaste komikern i min bok.
Haha najs! Grattis Själv sitter man och skriver idrotts arbete (Träningsdagbok) som jag ska lämna in imorrn... Hurra för sista minuten!