Bättre än 2an imo, riktigt nöjd, missa inte slutscenen som är efter eftertexterna! Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Jag tyckte bättre om 2an, men ettan är bäst ^^ jag tyckte dom överdrev slutet på 3an Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet! , och fienderna var aningen OP för att vara trovärdiga, inte för att just Iron man varit helt trovärdig i övrigt men ändå ^^ men filmsnutten som kommer efter 8 minuter eftertext måste man stanna o kolla på!
Det brukar ju ta sin beskärda del tid, men har ingen aning faktiskt, premiären var i onsdags iaf. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Nej jag håller med, sarkasmen når inte fram över internet så bra , den lilla filmsnutten var världens troll move av Marvel, andra marvel filmer brukar ju hinta till efterföljare i dom där små sista bitarna, men denna var helt waste of time... och efter 8 min eftertext.. helt onödigt att sitta kvar o vänta på imo
Blir mest att surfa runt eller kolla film. Hittade en schysst sida med smycken: www.igelberg.se Verkar inte spela någon roll när jag går o lägger mig, vaknar ändå snortidigt