Sök på Jason Born - dynamite, och välj clubexclusive remixen :-D sök även på dlc - if only :-) samma remixare :-D Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Så fort jag skrev drog alla xD snacka om att vara en tråddödare :-P Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Räknas det som nattsudd när man är i Miami? Är sjukt jetlaggad så tekniskt sett är ju klockan typ fyra.. men lokal tid är hon halv tio.. farscha! Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Ironi :-) då får bygga dig en stor mast med en rejäl mottagare :-) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ligger i sängen och slöläser swedroid. Borde sova eftersom jag ska skjutsa tjejen till jobbet halv sju imorgon. Men jag lär vara fast här ett tag till om jag känner mig själv rätt. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Klarvaken efter en lång tids game dev story spelande.. Vad ska man hitta på? Sent from my U20i using Tapatalk
Blää sitter på ett tåg och kan inte somna.. Kommer fram till stationen om 4 timmar sedan vänta 3 timmar på nästa tåg :/ Sent from my GT-I9100 using Tapatalk