Köpt via market eller hemsidan innan betal-appar släpptes i Sverige? Om det är som alt. 2 så fick jag lov att kontakta supporten för att min licensnyckel skulle funka igen.
Navigon är ett jättebra program, blev ännu bättre efter sista updaten. Men nyare kartor hade varit nice. Själv är man fast med Q1 2010 kartor. Snart dags för Navigon att de får till en uppdateringstjänst även till Android.
http://www.mobil.se/nyheter/garmin-koper-navigon-1.474266.html Bra eller dåligt får framtiden utvisa.
Vädret bara var där på min. När man väljer en destination så ser man bl.a. vilket väder det är där. Det gäller förstås att ha data aktiverat.
Jo, det ser jag också men man ska ju också kunna se vädret längs rutten och en tvådagsars prognos för destinationen. Finns en screenshot på det på Navigons hemsida...
någon som vet om man kan ställa om språket? jag har MIUI som rapporterar systemspråket engelska och då blir navigon på engelska, kan man ändra programmet eller måste man ändra nåt i ROM en så den rapporterar svenska?
Jag har inte hittat någon inställning i Navigon utan den verkar gå på vilket språk man har inställt i telefonen.
Det styrs av det inställda språket i luren ja. Lite synd då jag helst vill ha telefonen inställd på engelska men självfallet vill ha svenska i Navigon
Jag har 2 navigon på min lur, den ena heter navigon select men ser precis lika dan ut som den vanliga navigonen. Är det någon som vet skillnaden ?
Nya kartor Jag läste lite på forumet om Navigon och kartor och fick följande svar av Navigon idag: Själv har jag inte köpt appen än, utan funderar vidare.
Jag fick följande igår: Filerna till Q3 2010 är daterade i början på juli 2010 och den är alltså över ett år gammal. Det är vad dom menar när dom säger "senaste kartversionen som är tillgänglig vid publiceringen av programvaran". Helt värdelöst menar jag. Däremot har det lagts till POIs i samband med uppdateringar av appen.
i fresh finns q3 2010 men det finns q1 2011 kartor men även det e dåligt.borde finnas q2 2011 som det finns till andra gps
i fresh finns q3 2010 men det finns q1 2011 kartor men även det e dåligt.borde finnas q2 2011 som det finns till andra gps.ångrar att jag köpte navigons program.använder min nokia N8 när jag navigerar nu istället.betydligt nyare kartor och dessutom gratis.
måste säga att navigon är ett riktigt skräp program.kartorna fortfarande från Q3 2010.min Nokia N8 har kartor som gavs ut 14/7 2011.så vad ska man med detta navigerings program som har så gamla kartor.båda använder kartor från Navteq.så inte kan dom skylla på att det inte finns uppdaterade kartor.måste finnas bättre navigerings program till android.
Just GPS är ju Nokias starkaste sida. Finns ingen konkurrent som är bättre på detta, tyvärr. Hur "nya" kartor har CoPilot? (Står kanske i tråden och isf får ni väl skälla lite då :-) )