Jag köpte Navigon Android till min X10 för snart 2 veckor sedan. Efter 2 dagars försök med programmet som ger force closure hela tiden i historiken så kontaktade jag supporten för att häva köpet då dom följer eu-reglerna om distansköp. Fick först till svar att dom inte gör återköp på mobil produkter. Skicka ett utdrag från deras egna hemsida där det står mycket tydligt om att häva köp.En veckan senare får jag svar att jag skall avinstallera programmet och installera det igen. Fungerar fortfarande inte. Ska kontakta dom igen idag och fråga vad som händer. Någon mer som haft liknande problem?
Jag har oxå köpt navigon, men jag har inga problem alls. Är jättenöjd! Nu har jag en htc desire med android 2.1. X10 har väl 1.6, så det kanske är det som gör att du har problem.... Sent from my HTC Desire using Tapatalk
funderade också först om det har med 1.6 att göra men det verkar som det är flera här som har X10 som det fungerar perfekt för. skumt...
liten fråga... jag kör trialversion nu och det går inte att starta programmet om jag inte är uppkopplad mot internet.... om man köper det kommer det gå att navigera utan internetuppkoppling ?
Har inte lyckats hitta hur man byter språk i Navigon. Finns det någon sådan funktion eller sätts språket endast automatiskt till det man använder i Android?
Tror man måste ha Sverige och svenska inställt för att det ska funka. Körde engelska som språk när jag hade 1.5Rom för översättningen var så usel, då fick jag Navigon på engelska, nu med 2.1 kör jag Svenska, och vips så är även Navigon på svenska.
Fråga, Om man nu köper Navigon till mobilen antingen för 850kr eller 549kr, behöver man betala för kartor i framtiden? Om ja, visst kan man väl köra med "gamla" kartor annars i programmet?