Diskussion: Netflix Sverige

Diskussion i 'Strömningstjänster' startad av Nagarebozhi, 15 okt 2012.

1. tag

tag Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 795
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Pixel 8 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Pixel 8 Pro
    HDR10+ införande är väl bra, inte för att Samsung saknar Dolby Vision, det flesta TV har flertal olika HDR format inklusive Dolby Vision, Samsung har det öppna HDR stöden utan licenskostnader.

Men vad som gör det bra är att även vissa filmer filmas i HDR10+ bara och inte i Dolby Vision, så får Netflix stöd för ett till HDR format så innebär det med automatik fler titlar kommer ha HDR format på sig.

bernard gillar detta.
  2. absolutgaming

absolutgaming Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Hur är det egentligen nuförtiden med deras regleringar kring vem som kan titta på ett konto?
    Jag märkte förut (halvår sedan) att på telefonen så började det komma upp "Are you travelling?" och man var tvungen att skicka en temporär inloggskod för typ en 14 - dagars period och sen var man tvungen att koppla upp sig på sitt "hemma-wifi" för att "återställa" allt igen.
    Nu däremot så verkar inte den hårda "are you travelling" spärren finnas kvar....eller är det bara för att jag inte märkt det? nån som vet om de fortfarande är lika hårda eller börjat släppa på det?

Som alltid är ju att kolla på datorn helt oslagbart, aldrig blivit begränsad på nåt sätt.