Sen vilket datum som stämmer vet ingen, cdon säger första veckan i december, samma med en butik här i Finland.
Tack. Otroligt. CDON sjunker i mina ögon mer och mer när de ger så många olika svar. Ena dagen har de flera olika varianter i lager, andra dagen är alla "slutsålda". För enligt CDON har de sålt slut på första batchen. Hmm... Men men, ingen idé att nöta det mer. Den kommer väl när den kommer. Skickat från min LG-D855
Varför beställer ni inte via Google play om ni vill ha den tidigt. Jag beställde min därifrån i helgen och den skickades igår. Bör vara i min hand imorgon. Jättebra support hos Google också. Sent from my A0001 using Tapatalk
Blev en beställning från Google play, skickades precis. Får se om man hinner få den ännu den här veckan.
Beställde min den 17 okt via Google play. De försöker dra pengar i helgen men hade inte täckning på kontot just då så blev uppmanad att uppdatera min uppgifter, gjorde det i förrgår och nu precis så skickades den äntligen! Hoppas man får den innan fredag!
Håller med. Vill man ha den fortast är det Google som gäller. Får kan från hur mycket frakten gick på?
Är det värt 1000 kr extra för 32 GB? Verkar bara vara google som säljer wifi 32 GB? Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Känner du att du inte kommer klara dig med 16gb så är det inget att tveka på. Man kan aldrig få för mycket lagringsutrymme.
Ni som beställt via google play: Hur levereras paketet? Kommer det en budbil och plingar på dörren (dvs: skall man skicka till jobbet), eller skickas den till närmsta utlämningsställe (dvs: skall man skicka hem)
När jag beställde en Chromecast och inte var hemma mitt på dagen så åkte den tillbaka till lokallagret för att sedan boka en ny tid med mig för utkörning. Så det tog en dag extra för leverans pga det. Denna gång var läxan lärd och skickar direkt till jobbet :-)
Man kan även skriva en fullmakt till UPS ifall man inte skulle vara hemma vid leverans. Bara skriva en lapp och sätta på dörren att det okej att dom ställer paketet utanför dörren, med sitt namn signerat på den. Så gjorde jag när jag väntade på min One Plus One, dock var det DHL som levererade då men tror även det fungerar med UPS. Skickat från min Nexus 5